zaterdag 4 februari 2012

Holbe "Dweezil" the Gardian Angel


Mag ik mezelf even aan jullie voorstellen............

Ik ben Holbe the Gardian Angel.
Mijn roepnaam wordt: Dweezil en ik ben een Leonberger.

Ik ben geboren op 4 februari 2012 uit een nest van in totaal 12 gezonde pups van Flame en Famke: 4 teefjes en 8 reutjes. Dus ben ik een reu uit het "H" nest en mijn fokster "tante" Ria Venema uit Poortvliet heeft een Leonbergse hondenkennel met de mooie naam: "the Gardian Angel".

Ons nest heeft van haar de naam "BJÖRNAR LILLA NEST" gekregen, omdat mijn beide ouders uit Zweden komen en de naam betekent in het Zweeds dan ook heel toepasselijk "Kleine beertjes". Voor mijn eigen stamboom heb ik de mooie zweedse naam Holbe meegekregen en dat betekent: "Trouw".

Veel meer foto's en verhalen over de eerste weken van mij als pup vind je ook op de blog en website van The Gardian Angel

Er zijn nog enkele reutjes beschikbaar. Dus heeft u interesse? Neemt u dan per e-mail of telefonisch contact op met Ria via 06 - 401 408 94 voor meer informatie.

Veel kijk en lees plezier,

Dweezil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten