zaterdag 19 mei 2012

De Hollandse Hoeve

Net als mijn grote broer Fellow een jaar of twee geleden werd ook ik vandaag 'gedropt' bij de Hollandse Hoeve.
'Waarom?' zult u zich afvragen. Het antwoord is eenvoudig: voor een pup is hier veel te zien, ruiken, voelen.
Een grote speeltuin, mooie wandelpaden, de grote kinderboerderij en natuurlijk een restaurant waar zowel hond als baas wat kunnen drinken. Voor een impressie van 'de Hollandse Hoeve' verwijs ik u graag naar de blog van Fellow: http://fidelisfellowthegardianangel.blogspot.com/2010/05/de-hollandsche-hoeve-ii.html

Helaas was de kinderboerderij toen ik aankwam nog niet voor publiek geopend dus hebben we ons moeten behelpen met wat gluren door het hekwerk naar grasetende bokjes.



In de speeltuin was het ook nog niet druk zodat we alle ruimte hadden om daar eens rustig rond te banjeren. Over grind gelopen, door het zand gestuiterd... over een houten speelgevaarte gelopen.


En op de terugweg neergeploft in het restaurant. 
Bink heeft er een broertje bij 'Mex' en samen met hun baasjes kwamen ze even buurten. Wow die Mex is wel groot joh!
Fellow vond het niet goed dat die twee te dicht bij mij in de buurt kwamen en hij werd pisnijdig. Toen blafte hij niet zo heel lief en hij keek ook boos. Toch een fijn idee dat Fellow mij zo goed wil beschermen als ik later groot ben dan zal ik ook voor hem zorgen... beloofd.

Dweezil



Geen opmerkingen:

Een reactie posten