zondag 20 mei 2012

Kinderboerderij en frietjes.

Moest ik vanmiddag wéér naar die Hollandse Hoeve...
alweer jengelende kinderen gehoord , vele goedbedoelde aaitjes geïncasseerd en "och... wat een lief beertje"  moeten horen maar.... ik mocht òòk samen met het vrouwtje in de kinderboerderij. Eigenlijk mogen honden daar niet komen maar het vrouwtje heeft haar charmes in de strijd gegooid...
Bij hoge uitzondering mochten die konijnen, varkens, ponnies, papagaaien, pauwen, hoenders en ander gevogelte, bokjes et cetera een blik op mij werpen!

Om de middag af te sluiten zijn we naar Wemeldinge gereden en hebben de baasjes daar slappe frietjes en een soft ijsje gegeten, tenminste dat is te zien op de foto, ik heb er niet zoveel van meegekregen want ik heb heerlijk liggen pitten op het terras. Alleen voor de foto heb ik eventjes mijn ogen opengedaan.


Dweezil


Geen opmerkingen:

Een reactie posten