woensdag 11 april 2012

CHECK UP TIME!

Vanmiddag was het dan zover! Ik mocht voor het eerst officieel naar de dierenarts van Fellow: DE DIERENKLINIEK, in Goes. Met negen weken is het tijd voor mijn tweede prik en het is natuurlijk goed om mijn bezorgde oppas baasjes even gerust te stellen dat ik naar behoren groei en geen gele hangoren ontwikkel.

Tante Carstien is een vriendelijke en vakkundige dierenarts die ik wel aardig vindt: zij heeft me zeer grondig onderzocht: Oren, Ogen, Hart en Longen ik werd nog net niet binnenste buiten gekeerd. Wat wel stoer is dat ik op een hele hoge en grote tafel mocht! Helemaal top!!

Aan deze onderzoekstafel zit tegenwoordig een ingebouwde weegschaal. Resultaat: Schoon aan de haak tussen de oren en mijn staart 12,3 kg. Niet slecht! (Fellow was er met negen weken nog maar 11 kilo zwaar.)Dus zijn de baasjes nu helemaal tevreden.

Ik mag nog keer terug komen voor de laatste prik van dit jaar: Tot over drie weken .....


Dweezil.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten