maandag 30 april 2012

Koninginnedag 2012

Vandaag is het Koninginnedag en zoals een goede Kapelse Burger betaamt heb ik, samen met Fellow en de baasjes, vanmiddag de festiviteiten rondom de kerk bezocht.
De Kop van Jut, de Ballenbak en het Springkussen heb ik links laten liggen... dat is voor stoere mannen en voor kleine kinderen.... maar de vrijmarkt vond ik BERE- interessant.


Ik heb vanmiddag heel veel - gratis- knuffels uitgedeeld en gekregen.


Op de weg terug naar de auto nog even snel een softijsje voor de baasjes.
Zitten we daar op het terras net lekker van te genieten; komen er twee Ierse wolfshonden voorbij.
Ik heb me gauw verstopt achter de stoel van het vrouwtje en sta dus even niet op deze foto.
Het zijn een broer en zus.
Nog geen 11 maanden oud en nu al groter en zwaarder dan Fellow!
WAUW!


En nu ben ik echt moe. Zoveel indrukken opgedaan. Lekker thuis een tukkie doen. 

Dweezil.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten