donderdag 12 april 2012

Een beetje verliefd....

Bij de overburen wonen heel veel dieren... duiven, kippen, hanen, schaapjes, een lammetje en bokjes.
Daar ben ik vanavond even een kijkje gaan nemen.

Oeps, dat was wel spannend, vooral die kakelende kippen en fladderende duiven waren overweldigend en eerlijk gezegd, die vond ik best wel eng. Maar wat wil je... zij waren met zovelen en ik had alleen het vrouwtje maar en die is ook niet zo'n held bij al dat gevogelte!
Even verder graasden de schaapjes en het bokje. Zij vonden mij interessanter dan ik hun want ik had alleen maar oog voor het overbuurmeisje Denise.


Binnenkort mag ik weer op bezoek komen en ik hoop dat Denise er dan ook is want - onder ons gezegd en gezwegen- ik ben een beetje verliefd....


Knuffel van Dweezil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten