woensdag 25 april 2012

Groot, Groter, BASJE!

Liep ik gisteren even met de baas voor het huis voor een klein dreutel rondje en toen kwam ik toch een zwarte Newfoundlander met zijn baas tegen. Nu is oom Kwabbus groot en oom Fellow ook geen kleine jongen, maar hier werd ik toch even stil van.
Dit is Groot, Groter, BASJE.

Gelukkig kon ik me nog een beetje verstoppen tussen de benen van de baas en even "de kat" uit de boom kijken.

BASJE is de zwarte newfoudlander reu, vijf jaar oud, van Frank en Jacqueline en woont een paar starten verder op in de nieuwbouw buurt. Je kunt hem niet over het hoofd zien. Wat istie GROOT! 

Maar wel super aardig en voorzichtig, hooguit wat onhandig! Dus, wie weet binnenkort eens bij hem buurten en in de tuin spelen en ravotten of in de polder rennen, maar eerst moet ik maar eens zien ook een beetje groter te worden.

Dweezil.






  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten